לקדם אתר לבד – האם אני יכול לעשות זאת בעצמי?

קידום אתרים או בשפה מקצועית SEO הוא שם כולל לפעולות מכוונות שמטרתן העיקרית הינה לגרום לאתר אינטרנט להתקדם במערך החיפוש במנועי החיפוש. לדוגמא: כאשר גולש מקליד מונח מסוים, תוצאות החיפוש בגוגל יתנו תוצאות חיפוש היכולות להתפרש על מיליוני עמודים. פעולות הקידום של אתר  יגרמו למנועי החיפוש לחשוב שהאתר המדובר הוא הרלוונטי ביותר למילות המפתח שהוקלדו ומנוע החיפוש יעלה את האתר שלך לדף הראשון. 

 

לקדם אתר לבד  -למה בכלל לקדם אתר?

 

קידום אתר הינו הכרחי כיוון שישנם מתחרים שאותם צריך לעקוף, ולכן חשוב שאתה תהיה במקום הכי גבוהה במנועי החיפוש כדי שאפשר יהיה למצוא אותך, לא סתם השקעת המון עבודה בבנייה, אתה גם צריך לדאוג שהאתר יגיע לראש התוצאות.
חלק מתהליך הקידום הינו חשיבה, אתה צריך לחשוב גם כבעל עסק עם כל הידע של העסק וגם כגולש, מה לדעתך הגולש יחפש באתר שלך? לאיזה סוג מידע הוא זקוק? מה אתה יכול לתת לו חינם? ( מידע כללי או טיפים שיסייעו לו להחליט להישאר ולבחור בך)

ובמילה אחת שיווק – לקדם את האתר במנועי החיפוש פירושו לקדם את האתר.

קידום אתר לבד – איך עושים זאת?



כמה כללים חשובים לפני שמתחילים:


סעיף זה מתמקד בעיקר על שיטות בסיסיות ל קידום אתר בחינם, והחשוב שבהם הוא המיקום של האתר שלך במנוע החיפוש. כפי שאתה בוודאי יודע, 80% של הפעלות האינטרנט מתחילה ב מנועי חיפוש, הדירוג מנוע החיפוש יפיק את התנועה המירבית מאשר כל מסע פרסום אחרים. ולכן בניית אתר אינטרנט ללא התחשבות איך זה יהיה הדירוג של מנועי החיפוש הגדולים היא איוולת בשוק של היום.

קידום אתר הוא לא שלב נפרד של מבנה האתר שלך. בבואך לבנות אתר אינטרנט אתה צריך לשאול את עצמך מספר שאלות:
מה יהיה באתר? מי הם הלקוחות שלך?  מה הן מילות המפתח המתאימות לסוג האתר שלך?  היבטים אלה של קידום האתר צריך להיות מוערך כאשר אתה בוחר  שם מתחם, יצירת תוכנית השיווק הראשוני ובניית האתר.

אנו נתחיל עם ההנחה כי האתר שלך הוא חדש לגמרי כי לא עשית שום עבודת קידום אתר עדיין. עם זאת, זה לא אומר שאתה לא יכול להשתמש במדריך אם יש לך להגיש כמה מנועי חיפוש או רשום באתר שלך עם כמה מדריכים. אם אתה מבחין כי יש כמה דברים שאתה כבר עשית, אתה מוזמן פשוט לדלג עליהם.

קידום אתר שלך לוקח הרבה זמן ההמתנה עשוי להיות כרוך כמה שבועות או אפילו חודשים להיכנס בספריות מסוימות מנועי החיפוש. לכן, זה עשוי להיות נבון לשמור דף זה כך שתוכל לחזור אליו מאוחר יותר ולהמשיך במדריך מהמקום שממנו אתה הפסקת.
ביצוע אופטימיזציה של הדפים ולהתאים את האלגוריתם של מנועי החיפוש.  אופטימיזציה הוא הגורם החשוב ביותר בדירוג, היא למעשה משפיעה על ההחלטה של מנועי החיפוש במיקום האתר שלך,

בואו נסתכל אלו דברים חשובים ל קידום אתר:

כתיבת מאמרים: כתיבת מאמרים רלוונטיים המשקפים את האתר אשר נותנים מידע שימושי לגולש, את המאמרים יש להכניס לאינדקס מאמרים עם קישור שיגיע לאתר, וכמובן מאמרים ומידע שימושי לגולש בתוך האתר.

רישום באינדקסים: אתה צריך להתחיל במאמצי קידום אתר האינטרנט שלך על ידי רישום במדריכי אינדקס אתרים ככל שתהיה רשום ביותר אינדקסים העדיפות שלך במנועי החיפוש יגדלו.

עידכון אתר באופן שותף: לאחר שסיימנו את הכנסת התוכן לאתר, חשוב מאוד שנעדן את האתר לעיתים קרובות, אחד הדברים שהרובוטים של מנועי החיפוש שמים לב הוא עידכון האתר, אם האתר מתעדכן סימן שהוא אתר חי, שיש בו פעילות קבועה.

כותרת: מילת המפתח או הביטוי הכלול בכותרת של הדף. לבחירת מילת המפתח או הביטוי יש חשיבות גדולה  ב קידום אתר מכוון  שמילת מפתח/ ביטוי שתבחר יהיה מה שיניע את הגולש לבחור בך על פני אתרים אחרים ובכך מנועי החיפוש יעדיפו את האתר שלך, כותרת בעלת 3-5 מילים כביטוי תוכל לשרת יפה את המטרה.

גודל הכותרת:
 לגודל הכותרת הראשית והמשנית יש חשיבות גדולה למנועי החיפוש, את הכותרת הראשית נעשה בגודל H1 וכותרות משנית ב- H2 אם הדף הנתון  הוא ארוך מומלץ להוסיף כותרות נוספות בגודל H3, הוספת כותרות משניות בטקסט ארוך עוזרת לשמור על מיקוד ועניין של הגולש.

צפיפות:  לצפיפות מילות המפתח בדף יש חשיבות גבוהה למנועי החיפוש, במנועי החיפוש יש רובוטי חיפוש שעושים את הסריקה ברשת הם יודעים לזהות מילות מפתח וביטויים הקשורים למילת החיפוש שהוקשה, על מנת שנגרום למנועי החיפוש לבחור את האתר שלנו, עלינו לבחור את מילת המפתח/ ביטוי המתאימה ולשלב אותה מספר פעמים בעמוד, עם מילות מפתח /ביטוי מתאימות נוספות, הכמות המתאימה היא 4% מהמאמר.

קטגוריותSEO

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *