שיווק רשתי

שיווק רשתי הוא שיטת שיווק. כמו בכל שיטה שבה המוכר מרוויח על המוצרים שהוא מוכר, כך גם בשיווק הרשתי. אך, בשיטת השיווק הרשתי המוכר מרוויח  גם על המכירות של האנשים שהוא צירף לקבוצה ופועלים תחתיו. ככל שהמוכר צירף יותר אנשים, סוכנים, כך יש לו יותר רווחים מאחר והוא  מקבל עמלות גם על המכירות שלהם. שיווק רשתי זוהי שיטה ייחודית המאפיינת חברות גדולות ורבות בעולם. חברה המשווקת בשיטה של שיווק רשתי מעבירה את התקציב של הפרסום והשיווק לסוכנים. במקום לשלם לדיילות שירות, למשרדי פרסום ולאנשי יחסי ציבור מעדיפה החברה לתגמל את הסוכנים שלה. לאחרונה הצטרף גם דואלנד טראמפ, איש עסקים מצליח מארצות הברית, לחסידי  השיטה. בריאיון לאחד העיתונים הכלכליים בארצות הברית הוא אמר שאילו  היה צריך להתחיל היום מחדש היה בוחר בשיטה של שיווק רשתי. גם נשיא ארצות הברית לשעבר ביל קלינטון שיבח את העוסקים בשיווק בשיטה של שיווק רשתי ואמר כי אנשי השיווק הרשתי מחזקים את כלכלת ארצות הברית מפני שהם מציעים הזדמנות לכולם.  השיטה של שיווק רשתי, אמר ביל קלינטון, נותנת לאנשים סיכוי להפיק את המרב מחייהם וזהו עיקרו של  החלום האמריקאי.

שיווק רשתי באינטרנט

בשנות התשעים החלה השיטה של שיווק רשתי לפעול דרך האינטרנט. זהו שיווק רשתי אינטרנטי. בשיטה זו המוכרים אינם צריכים לרוץ מפגישה לפגישה, לדבר עם קונים פוטנציאליים ולשכנע אותם. בשיטת השיווק הרשתי באינטרנט המוכרים אשר ראו סרטון ביוטיוב  או מאמר מוצלח ברשת האינטרנט מגיעים  אל החברה. סוכנים רבים העובדים בשיטה של שיווק רשתי, באינטרנט או מחוץ לו, מספרים על ההצלחה. נוסף על ההצלחה הכספית הם חשים שגורלם  נתון בידיהם. הם אינם תלויים במעסיק, אינם כבולים למקום עבודה ולשעות העבודה. הם מתוגמלים לפי ההשקעה והמאמץ שלהם.

שיווק רשתי – כמה דברים שחשוב לדעת

 

• שיווק רשתי אינו פירמידה. בשיטה של השיווק הרשתי מוכרים מוצר ואילו בפירמידה מוכרים הזדמנות פיננסית ללא מוצר.

• אחד הדברים החשובים ביותר של שיווק רשתי הוא לא לפחד מכישלון. כל מצליחן בהווה יוכל לספר לנו על הכישלונות הרבים שחווה בעבר.

• חברה רצינית העוסקת במכירות בתחום של שיווק רשתי מעניקה הדרכה לסוכנים שלה. המדריכים הם בדרך כלל סוכנים ותיקים שחוו הצלחות וכישלונות ויכולים לספר על הניסיון שלהם ולהנחות את הסוכנים החדשים.

• בשיטה של שיווק שרשתי המנצח הוא מי שנשאר עד הסוף ולא מתייאש.

• בשיטה של שיווק רשתי ככל שאתה מצרף יותר סוכנים שיעבדו איתך ,  כלומר תחתיך, כך הרווחים שלך יגדלו. אחוז הרווחים גדול יותר בסוכנים הקרובים אליך ביותר, דור ראשון, וקטן ככל שהדורות מתרחקים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *